Direktlänk till inlägg 5 juni 2014

Oj vad jag inte är gjord för att blogga egentligen

Av rowenahorenius - 5 juni 2014 23:07

Oj vilket långt namn detta inlägg fick känner jag..hehe
jag har inte skrivit här på en månad snart, är väldigt chockad att jag ens har läsare..
Jag har alltså inte gjort idag förutom att gå i skolan.
Imorgon är det en klemdag men har ingen aning om varför, jag brukade veta det men inte längre.

Inte så konstigt egentligen att jag glömmer saker och händelser då sista två veckorna i grundskolan oftast är de svåraste. Jag är helt klar med åttan känner jag och jag är väldigt taggad inför 9:an. #JK
Nää men det lär bli ett bättre år än detta, eller man får ju åtminstone hoppas.
Jag har haft eng-presentaton, några prov, en so-redovisn gjäntligen gjort och visat upp min sv-presentation.  
Att veta om att jag kommer gå till skolan när våra nior 2014 gått över till gymnasium är läskigt.
Nu ska jag sova som satan. Natti

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rowenahorenius - 6 juni 2014 14:32


Idag är det en slappdag. Helgen kunde verkligen inte kommit lägligare! Och det är ju knappt en vecka till ett tre månaders lov ^^ är riktigt taggad I sommar blir det att festa, vara med kompisar och att åka till Småland. Det lär vara kul ;) jag ka...

Av rowenahorenius - 7 maj 2014 22:06

Jag har just spenderat två timmar på att välja ut bilder på en seg dator för att därefter få beställa hem dom, då jag såg ett erbjudande på hundra stycken (notera HUNDRA) bilder gratis från nån sida. När jag äntligen blivit klar med mina val, får jag...

Av rowenahorenius - 5 maj 2014 17:36

Så jag har idag vart i skolan för nåra lektioner och jag slutade typ 15.00.Nu har jag vart hemma ett tag, och det jag gjort hittills är att svälta och kolla på film..!Men nu ska vi laga pizzaaaa vilket får mig på ett snäppet bättre humör.Jag är seriö...

Av rowenahorenius - 4 maj 2014 14:00

Jag är i min soffa vilket inte är så fel idag, då vädret ser lite mulet ut..:) Hur beskriver man den där längtan man ibland får när man är utomlands? Det går typ inte, men alla vet vad jag snackar om. Jag är hälften brasiliansk, så jag känner den d...

Av rowenahorenius - 2 maj 2014 02:41


Jag har spenderat hela dagen i min säng, i köket för att hämta mat och i soffan i TV-rummet... Jag har i princip sovit, ätit och vart social på min surfplatta :)) Detta betyder alltså att jag är mera social genom kontakt via T.ex. surfplattan än ge...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards